Kauza OKD jako příklad vlivu vlastnictví médií na mediální agendu. – Lucie KONEČNÁ
Lucie KONEČNÁ
Bachelor's thesis
Kauza OKD jako příklad vlivu vlastnictví médií na mediální agendu.
The OKD case as an example of the influence of media ownership on the media agenda.
Abstract:
Tato bakalářská diplomové práce se zabývá komparací médií dvou mediálních domů z hlediska jejich práce při nastolování agendy kauzy OKD. Zkoumá, zda a popřípadě jak se proměnila mediální agenda v souvislosti se změnou majitele, a to v denících Mladá fronta DNES, Lidové noviny, Hospodářské noviny, v týdeníku Ekonom a časopise Respekt. Teoretickým východiskem této práce je zpracování "objektivity" médií …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the OKD case as an example of the influence media ownership has on a media agenda. The main goal was to compare this case to two Czech media houses, Economia and MAFRA, through their daily newspapers Hospodářské noviny, Lidové noviny, and Mladá fronta DNES, as well as their weekly magazines Ekonom and magazine Respekt, to see which stands they have chosen to address …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimír Polách, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KONEČNÁ, Lucie. Kauza OKD jako příklad vlivu vlastnictví médií na mediální agendu.. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Czech Philology for News Media Editors
Theses on a related topic
-
Kauza OKD jako příklad vlivu vlastnictví médií na mediální agendu
Lucie KONEČNÁ -
Kauza OKD jako příklad vlivu vlastnictví médií na mediální agendu
Lucie KONEČNÁ -
Kauza OKD jako příklad vlivu vlastnictví médií na mediální agendu
Lucie KONEČNÁ -
Stanovení kritérií pro vybrání vhodného dodavatele v tiskárnách společnosti Mafra, a.s.
Milan Ettel -
DŮVODY ODCHODŮ NOVINÁŘŮ Z MEDIÁLNÍ SKUPINY MAFRA
Karolína LAMACZOVÁ -
Distribuční proces tisku firmy MAFRA a.s
Veronika Vůjtěchová -
Vliv změny vlastnictví médií na obsah vybraných deníků: případ akvizice mediální skupiny MAFRA
Iveta Štveráková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku MAFRA, a. s. se zaměřením na vybrané produkty
Pavlína Přibylová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights