Kauza OKD jako příklad vlivu vlastnictví médií na mediální agendu. – Lucie KONEČNÁ
Lucie KONEČNÁ
Bachelor's thesis
Kauza OKD jako příklad vlivu vlastnictví médií na mediální agendu.
The OKD case as an example of the influence of media ownership on the media agenda.
Anotácia:
Tato bakalářská diplomové práce se zabývá komparací médií dvou mediálních domů z hlediska jejich práce při nastolování agendy kauzy OKD. Zkoumá, zda a popřípadě jak se proměnila mediální agenda v souvislosti se změnou majitele, a to v denících Mladá fronta DNES, Lidové noviny, Hospodářské noviny, v týdeníku Ekonom a časopise Respekt. Teoretickým východiskem této práce je zpracování "objektivity" médií …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the OKD case as an example of the influence media ownership has on a media agenda. The main goal was to compare this case to two Czech media houses, Economia and MAFRA, through their daily newspapers Hospodářské noviny, Lidové noviny, and Mladá fronta DNES, as well as their weekly magazines Ekonom and magazine Respekt, to see which stands they have chosen to address …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vladimír Polách, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONEČNÁ, Lucie. Kauza OKD jako příklad vlivu vlastnictví médií na mediální agendu.. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Czech Philology for News Media Editors
Práce na příbuzné téma
-
Kauza OKD jako příklad vlivu vlastnictví médií na mediální agendu
Lucie KONEČNÁ -
Kauza OKD jako příklad vlivu vlastnictví médií na mediální agendu
Lucie KONEČNÁ -
Kauza OKD jako příklad vlivu vlastnictví médií na mediální agendu
Lucie KONEČNÁ -
Stanovení kritérií pro vybrání vhodného dodavatele v tiskárnách společnosti Mafra, a.s.
Milan Ettel -
DŮVODY ODCHODŮ NOVINÁŘŮ Z MEDIÁLNÍ SKUPINY MAFRA
Karolína LAMACZOVÁ -
Distribuční proces tisku firmy MAFRA a.s
Veronika Vůjtěchová -
Vliv změny vlastnictví médií na obsah vybraných deníků: případ akvizice mediální skupiny MAFRA
Iveta Štveráková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku MAFRA, a. s. se zaměřením na vybrané produkty
Pavlína Přibylová
Názov
Vložil
Vložené
Práva