Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě 3D PROGRAM s.r.o. – Lenka Řičářová
Lenka Řičářová
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě 3D PROGRAM s.r.o.
Analysis of the Satisfaction of Clients in 3D PROGRAM s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků s prvky pro dětská hřiště společnosti 3D PROGRAM, s.r.o. K tomuto výzkumu bylo použito dotazníkové šetření. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a na část praktickou. V teoretické části je popsána problematika spokojenosti zákazníků, marketingového výzkumu a teoretické poznatky ke SWOT analýze. V praktické části je provedeno …víceAbstract:
The aim of the bachelor´s thesis was to analyse customer satisfaction with elements for playgrounds by the company named 3D PROGRAM, s.r.o. This research has been conducted by use of a questionnaire survey. The thesis is divided into two sections, the theoretical section and the practical section. The theoretical section describes the concepts of customer satisfaction and marketing research and it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Řičářová, Lenka. Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě 3D PROGRAM s.r.o.. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Grillová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ