Lenka Řičářová

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě 3D PROGRAM s.r.o.

Analysis of the Satisfaction of Clients in 3D PROGRAM s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků s prvky pro dětská hřiště společnosti 3D PROGRAM, s.r.o. K tomuto výzkumu bylo použito dotazníkové šetření. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a na část praktickou. V teoretické části je popsána problematika spokojenosti zákazníků, marketingového výzkumu a teoretické poznatky ke SWOT analýze. V praktické části je provedeno …více
Abstract:
The aim of the bachelor´s thesis was to analyse customer satisfaction with elements for playgrounds by the company named 3D PROGRAM, s.r.o. This research has been conducted by use of a questionnaire survey. The thesis is divided into two sections, the theoretical section and the practical section. The theoretical section describes the concepts of customer satisfaction and marketing research and it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Řičářová, Lenka. Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě 3D PROGRAM s.r.o.. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika