Application of Pinterest as a marketing tool for Bloggers in the food and beverage industry – Nerva Vikramshekhar
Nerva Vikramshekhar
Diplomová práce
Application of Pinterest as a marketing tool for Bloggers in the food and beverage industry
Application of Pinterest as a marketing tool for bloggers in the food and beverage industry.
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem použití Pinterestu jako marketingového nástroje pro blogery s potravinami. Diskutuje o aplikaci a použití Pinterestu a o tom, jak z toho mohou těžit blogeri v oblasti potravin, a také o tom, jak nejlepší blogeri s potravinami v USA používají Pinterest pro své blogy a webové stránky.Abstract:
This thesis covers the topic of use of Pinterest as a marketing tool for food bloggers. It discusses the application and uses of Pinterest and how food bloggers can benefit from it, it also discusses how the top food bloggers in U.S.A use Pinterest for their blogs and websites.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80179
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Martin Machek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80179
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza príspevkov na sociálnej sieti Pinterest
Klaudia Rumanová -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish