Úroveň pohybové způsobilosti dětí předškolního věku – Lenka PASIENKOVÁ
Lenka PASIENKOVÁ
Bakalářská práce
Úroveň pohybové způsobilosti dětí předškolního věku
The level of physical abilities of pre-school educated children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá srovnáním pohybových kompetencí dětí předškolního věku. Célem práce bylo porovnat pohybové kompetence dětí předškolního věku v různých mateřských školách. Dílčím cílem pak bylo posoudit, zda na výsledky probandů může mít vliv Školní vzdělávací program konkrétní školy (dále jen ŠVP). Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a empirickou. Teoretická část shrnuje …víceAbstract:
The main aim of this bachelor´s thesis was to compare the physical skills of preschool children in different kindergartens. The next component was to explore whether the results can be influenced by the development of motor skills incorporated directly to the School Curriculum and whether there will be any differences between girls and boys from kindergartens that were monitored.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2013
Zveřejnit od: 19. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Ludmila Miklánková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PASIENKOVÁ, Lenka. Úroveň pohybové způsobilosti dětí předškolního věku. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická intervence a školní vzdělávací program ve vybraných MŠ v Pardubickém krahji
Renata Sosnová -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole v Příbrami
Jana Halmo Andrlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva