Bc. Tereza Chalupová
Bachelor's thesis
Vliv kultury na spotřební rozhodování
Culture Influence of Consumers Determination
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nákupního chování spotřebitelů před a po návštěvě divadelního představení. V práci je podrobně rozebrán divadelní marketingový mix, definován divadelní produkt, popsána typologie divadla a jeho spotřebitelů. Cílem práce je analýza současného vlivu divadla na spotřební rozhodování. Záměr byl naplněn realizací dotazníkového šetření s návštěvníky divadel. Výsledkem …moreAbstract:
This bachelor´s thesis deals with consumer buying behaviour before and after attending a theatre performance. The thesis provides a detailed description of the theatre marketing mix, a definition of the theatre product and a typology of theatre and its consumers. The objective of my thesis is to analyse the current impact of theatre on consumer decision-making. It was achieved by conducting a survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pqecp/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2011
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
Vendula Hrubá -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier
Kamila Marková -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu s biopotravinami
Hana Jarošová -
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sezónního sportovního zboží
Lucie Truksová