Bc. Tereza Chalupová

Bachelor's thesis

Vliv kultury na spotřební rozhodování

Culture Influence of Consumers Determination
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nákupního chování spotřebitelů před a po návštěvě divadelního představení. V práci je podrobně rozebrán divadelní marketingový mix, definován divadelní produkt, popsána typologie divadla a jeho spotřebitelů. Cílem práce je analýza současného vlivu divadla na spotřební rozhodování. Záměr byl naplněn realizací dotazníkového šetření s návštěvníky divadel. Výsledkem …more
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with consumer buying behaviour before and after attending a theatre performance. The thesis provides a detailed description of the theatre marketing mix, a definition of the theatre product and a typology of theatre and its consumers. The objective of my thesis is to analyse the current impact of theatre on consumer decision-making. It was achieved by conducting a survey …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2011
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní