Michal Šálený

Master's thesis

Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar

The comparison of perception of Pilsner Urquell and Budějovický Budvar pale lager brand
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell na českém trhu piva. Teoretická část práce se věnuje značce a jejímu významu, jejímu strategickému řízení a metodám spojeným s výzkumem značky. V praktické části na značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell aplikuji teoretické poznatky a podrobuji ji podrobné analýze s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou …more
Abstract:
The aim of the Master thesis is to analyse the perception of Budweiser Budvar and Pilsner Urquell brand on the Czech beer market. Theoretical part of the thesis deals with the brand and its meaning, its strategic management and the methods that are related to the brand research. In practical part I apply the theoretical knowledge to the Budweiser Budvar and Pilsner Urquell brand and I am coming up …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2017
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jaroslav Brom

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69554