Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar – Michal Šálený
Michal Šálený
Diplomová práce
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
The comparison of perception of Pilsner Urquell and Budějovický Budvar pale lager brand
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell na českém trhu piva. Teoretická část práce se věnuje značce a jejímu významu, jejímu strategickému řízení a metodám spojeným s výzkumem značky. V praktické části na značky Budweiser Budvar a Pilsner Urquell aplikuji teoretické poznatky a podrobuji ji podrobné analýze s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou …víceAbstract:
The aim of the Master thesis is to analyse the perception of Budweiser Budvar and Pilsner Urquell brand on the Czech beer market. Theoretical part of the thesis deals with the brand and its meaning, its strategic management and the methods that are related to the brand research. In practical part I apply the theoretical knowledge to the Budweiser Budvar and Pilsner Urquell brand and I am coming up …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jaroslav Brom
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Beer Consumption and Consumers Preferences in the Czech Republic
Lyutsiya Izhbuldina -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Analysis of Czech agricultural exports based on mirror statistics of Russian imports
Sergey Yurik -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková