Marketingová stratégia vstupu obchodnej organizácie na zahraničný trh – Bc. Zdenka Briestenská
Bc. Zdenka Briestenská
Bakalářská práce
Marketingová stratégia vstupu obchodnej organizácie na zahraničný trh
The marketing strategy of the input of business organisation to the foreign markets
Abstract:
The thesis deals with the input of business organization to the foreign market and its marketing strategy. The object of this work is to analyze and explain marketing strategy and its importance for business organization to enter the foreign market. The work includes basic concepts and definitions of foreign trade, the factors affecting to input of business organization to the foreign market and the …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou vstupu obchodnej organizácie na zahraničný trh a jej marketingovou stratégiou. Cieľom práce je analyzovať a vysvetliť marketingovú stratégiu a jej význam pre obchodnú organizáciu pri vstupe na zahraničný trh. Práca zahŕňa základné pojmy a definície zahraničného obchodu, faktory vplývajúce na vstup obchodnej organizácie na zahraničný trh a dôležitosť marketingu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/msrsx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Milan Hudec
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Makléř