New division of Mining Water in Bulgaria: Marketing Plan – Bc. Zuzana Štrofová
Bc. Zuzana Štrofová
Diplomová práce
New division of Mining Water in Bulgaria: Marketing Plan
New division of Mining Water in Bulgaria: Marketing Plan
Abstract:
Abstract This diploma aims to develop a marketing plan for the company DHI Group which is a worldwide operating company that intends to enter a new segment of market in Bulgaria. The thesis gives a compact study of the way to gain a market share and especially the way to distribute the company´s product. The focus is put on a situation analysis, which describes the environment of mining water and related …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w4ktg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: MBA Jiří Vicek
- Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Management and Marketing Planning in SME
Olga Kurchitskaya -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová