Sametová revoluce v dnešním kurikulu základní školy – Bc. Lucie NEKOLOVÁ
Bc. Lucie NEKOLOVÁ
Diplomová práce
Sametová revoluce v dnešním kurikulu základní školy
Anotace:
Tématem této diplomové práce byla sametová revoluce v dnešním kurikulu základní školy. Zabývala jsem se tedy analýzou učebnic dějepisu a občanské výchovy a jejich následnou komparací s ohledem na zpracování tématu sametové revoluce. V teoretické části jsem se soustředila na objektivní zpracování sametové revoluce a událostí, které revoluci předcházely a také těch, které doprovázely vznik nového demokratického …víceAbstract:
The subject of this thesis was the Velvet Revolution in the contemporary Czech primary school curriculum. I dealt with the analysis of textbooks of history and civics and their subsequent comparison in regard to their approach to the topic of the Velvet Revolution. In the theoretical part, I focused on the objective analysis of the Velvet Revolution and events that preceded the revolution as well as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Marek Šmíd, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEKOLOVÁ, Lucie. Sametová revoluce v dnešním kurikulu základní školy. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJn-OVan
Práce na příbuzné téma
-
Hodnoty sametové revoluce a film
Jan Rousek -
Občanská výchova v České republice a spolkové zemi Bavorsko - srovnání didaktické vybavenosti učebnic
Věra Zetochová -
Občanská výchova v České republice a v Ruské federaci - komparace vybraných učebnic
Petra Valovičová -
Historický vývoj obsahu a cílů občanského vzdělávání a jejich promítání do učebnic občanské výchovy
David Svoboda -
Komparace učebnic občanské výchovy v České republice a USA
Jana Přibylová -
Analýza didaktické vybavenosti učebnic občanské výchovy pro 9. ročník základní školy
Jan Loskot -
Základní škola
Ondřej Prosr -
Základní škola pro 21.století
Václav Kováč
Název
Vložil
Vloženo
Práva