Budování české luxusní hodinářské značky – Jan Řehořovský
Jan Řehořovský
Master's thesis
Budování české luxusní hodinářské značky
Building a Czech luxury watch brand
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu možnosti vytvoření a rozvoje nové české značky luxusních hodinek v kontextu českého trhu. Cílem práce je charakterizovat specifika marketingu luxusních hodinek a zhodnotit pozici a strategie stávajících českých značek hodinek a distributorů zahraničních značek. Klíčovou částí je případová studie značky ROBOT, která demonstruje, jak nová česká značka může …viacAbstract:
This thesis explores the feasibility of creating and developing a new Czech luxury watch brand within the Czech market context. The aim is to characterize the specifics of luxury watch marketing and evaluate the positioning and strategies of existing Czech watch brands and distributors of foreign brands. A key component is the case study of the ROBOT brand, illustrating how a new Czech brand can find …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91657
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Viktorie valdová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91657
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
Jakub Bůšek -
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Jan Chocholáč -
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Jan Chocholáč -
Pozice luxusních módních značek na českém trhu
Denisa Krejčíková -
Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek
Julie Hojdyszová -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská -
Analýza trhů s luxusním zbožím. Případová studie: superjachtový průmysl.
Anna Březinová -
Nové trendy v ubytování – případová studie podnikatelského investičního záměru „tiny house“
Magdaléna Kotrčová