Ondřej Švarc

Bakalářská práce

Mobilní marketing

Mobile marketing
Anotace:
První část této práce obsahuje popis vývoje mobilních služeb, sítí, samotných mobilních zařízení a celého trhu s mobilním marketingem a detailní rozebrání možností a způsobu využití mobilního marketingu. Druhá část obsahuje zkoumání mobilního marketingu z hlediska etiky, podrobné zkoumání předních společností zainteresovaných v mobilním marketingu a dotazníkové šetření veřejného mínění, včetně jeho …více
Abstract:
The first part of this thesis contains description of development in mobile services, networks, mobile devices and the whole market of mobile marketing and analysis of possibilities and methods of usage of mobile marketing. The second part contains analysis of mobile marketing in terms of ethics, analysis of mobile marketing leading corporations and survey of public opinion, including its evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28176

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management