Metoda Snoezelen ve výchovně vzdělávacím a rehabilitačním procesu dětí se zrakovým postižením – Ludmila Mrázková
Ludmila Mrázková
Bakalářská práce
Metoda Snoezelen ve výchovně vzdělávacím a rehabilitačním procesu dětí se zrakovým postižením
The method Snoezelen in educational education and rehabilitations process of children with eyesight
Anotace:
První kapitola je věnována dítěti se zrakovou vadou, kde jsou uvedeny nejčastější zrakové vady, specifika akceptace zrakové vady, možnosti edukace dětí, instituciální zajištění a možné kombinace vad. Druhá kapitola se zaměřuje na terapeutické metody ve speciální pedagogice a zrakovou terapii, kde je zaznamenána i velmi důležitá zraková stimulace.Třetí kapitola již popisuje metodu Snoezelen, její historii …víceAbstract:
The first chapter is dedicated to children with visual defect. There are listed the most frequent visual defects, specific acceptance of visual disability, educational possibilities for children, institutional reinsurance and possible combination of disabilities.The second chapter is focus on therapeutic methods in special pedagogic and visual therapy, where is also mention very important visual stimulation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB452
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2010
- Vedoucí: Kamila Růžičková, Tereza Skákalová
- Oponent: Eva Nosková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁZKOVÁ, Ludmila. \textit{Metoda Snoezelen ve výchovně vzdělávacím a rehabilitačním procesu dětí se zrakovým postižením}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/k3mtgy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Sociálně výchovná péče o smyslově postižené
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody přístupu Realitní terapie v sociální práci s dospívajícími v rámci Nízkoprahového zařízení pro děti a mládež v Olomouci.
Radomíra Černocká -
Expresivní terapie u vybraných minorit v rámci inkluze v komunitním centru Koruna
Jana Mládková -
Využití prvků léčebné a rehabilitační terapie v prevenci vybraných chronických neinfekčních chorob a vadného držení těla v MŠ
Hana Kosielski -
Hipoterapie jako podpůrná terapie v medicíně, pedagogice a psychologii
Erik Novotný -
Hiporehabilitace v pedagogice a sociální praxi
Jaroslava Kratochvílová -
Zahradní terapie v centru denních služeb
Jana Brassányová -
Prožitková terapie v rámci kurzů, aktivit v přírodě a její role v prevenci u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Robert Chytrý -
Povědomí logopedů a spánkových center o možnosti využití myofunkční terapie jako terapie obstrukční spánkové apnoe v ČR
Karolína ČERVINKOVÁ