Ludmila Mrázková

Bakalářská práce

Metoda Snoezelen ve výchovně vzdělávacím a rehabilitačním procesu dětí se zrakovým postižením

The method Snoezelen in educational education and rehabilitations process of children with eyesight
Anotace:
První kapitola je věnována dítěti se zrakovou vadou, kde jsou uvedeny nejčastější zrakové vady, specifika akceptace zrakové vady, možnosti edukace dětí, instituciální zajištění a možné kombinace vad. Druhá kapitola se zaměřuje na terapeutické metody ve speciální pedagogice a zrakovou terapii, kde je zaznamenána i velmi důležitá zraková stimulace.Třetí kapitola již popisuje metodu Snoezelen, její historii …více
Abstract:
The first chapter is dedicated to children with visual defect. There are listed the most frequent visual defects, specific acceptance of visual disability, educational possibilities for children, institutional reinsurance and possible combination of disabilities.The second chapter is focus on therapeutic methods in special pedagogic and visual therapy, where is also mention very important visual stimulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB452

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 5. 2010
  • Vedoucí: Kamila Růžičková, Tereza Skákalová
  • Oponent: Eva Nosková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv