Elementy simulace a reprezentace jako základ pro deskripci strategických digitálních her – Bc. Tomáš Burian
Bc. Tomáš Burian
Bakalářská práce
Elementy simulace a reprezentace jako základ pro deskripci strategických digitálních her
Elements of simulation and reprezentation as a ground for description of strategic digital games
Anotace:
Klíčové téma této práce je provázáno s problematikou digitálních her, které byly dlouhá léta studovány z hlediska naratologického přístupu. Ten teprve poměrně nedávno odmítla skupina autorů nazývajících se ludologové, kteří nabídli novou koncepci v souladu s tvrzením, že hlavní podstata digitálních her spočívá spíše ve struktuře herní simulace, než ve významovém systému a způsobu, jakým je jejich textový …víceAbstract:
The key theme in this work is related to issue of digital games, which have been studied by the narratological approach for a long time. Not long ago, a group of authors called ludologists challenged this approach and brought along a new concept based on a statement that essential principle of digital games is rather rooted in a game simulation structure, than in a semiotic system and a way in which …víceKlíčová slova
Digital games ludology narratology elements of digital games simulation representation genres strategy games strategy games subgenres Digitální hry ludologie naratologie elementy digitálních her simulace reprezentace žánry strategické hry subžánry strategických her SID MEIERS CIVILIZATION IV SIMCITY 4 WARCRAFT III REIGN OF CHAOS.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/negs7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. David Kořínek
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Tvůrčí strategie fandomu digitálních her
Monika Slaninová -
Marketing digitálních her
Zdeněk Záhora -
The Influence of Superstition on Politics, Culture and Daily Life in Scotland During the Reign of King James I.
Vendula Heczková -
Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft
Veronika Havelková -
Analýza a vliv Warcraft 3 na modifikaci Warfronts
Daniel Bajer -
Analýza mezinárodní marketingové strategie počítačové hry World of Warcraft
Miroslav Lopour