Marketing and Medializing Minor Sports – Bc. Aneta Prokopcová
Bc. Aneta Prokopcová
Master's thesis
Marketing and Medializing Minor Sports
Marketing and Medializing Minor Sports
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem aplikovaným na pole dance. První část práce je věnována sportu. Práce se zabývá jedním konkrétním sportem - pole dance - proto, je počáteční část práce věnována ženským sportům a jejich vývoji. V teoretické části jsou popsány charakteristiky sportovního marketingu. Marketingový mix, sponsoring a event management jsou ztěžejní témata teoretické části …viacAbstract:
The thesis deals with sport marketing applied to pole dance. In the first part the background of this sport is described. The thesis focuses on one concrete sport - pole dance - so the very beginning of the thesis is dedicated to women’s sports and their development. In the theoretical part characteristics of sport marketing are described. Marketing mix, sponsorship and event management are major topics …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ej76j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2015
- Vedúci: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: M.A. Ondřej Kotouč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Význam event managementu při organizaci Mistrovství světa ve sportovním aerobiku
Zuzana Jínová -
Event Management
Tereza Havlenová -
Event management vybrané sportovní akce
Ivana PURMOVÁ -
Management sportovní akce – Regionální hry Speciální olympiády v Brně
Jan Kreutzer -
Management sportovní akce - taneční soutěž "O pohár starosty města Uherské Hradiště"
Tomáš Smutný -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu