Bc. Marie Štěpničková
Master's thesis
Integrace žáků s tělesným postižením
Integration pupils with physically handicap
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku integrace žáků s tělesným postižením do základních škol. První kapitola pojednává o samotné problematice integrace, o systému vzdělávání, legislativě a oblasti poradenství. Charakteristikami vybraných postižení (dětská mozková obrna, svalová dystrofie, epilepsie) a poruchami řeči u dětí s tělesným postižením se zabývá druhá kapitola. Třetí kapitola se věnuje …moreAbstract:
This diploma thesis deals with problem of handicapped pupil integration into primary school. First chapter disserts on problem of integration in itself, education system, legislation and counseling field. Second chapter deals with characteristics of picked handicaps (infantile parakusis, motoric/muscular dystrophy, epilepsy) and dislogia of handicapped children. Third chapter addresses possibilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vakpr/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2008
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Systémy alternativní a augmentativní komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením
Martina ČERVENKOVÁ