Využití prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské škole – Dorota VOSTRÁ
Dorota VOSTRÁ
Bakalářská práce
Využití prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské škole
Use of elements from the Step by Step program in a regular kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské škole. Teoretická část seznamuje čtenáře s filozofií programu Začít spolu. Empirická část se věnuje dotazníkovému šetření, které je určeno učitelům využívajícím prvky z tohoto programu. Výzkum zjišťoval nejčastěji zařazované prvky do běžných mateřských škol a četnost jejich využití. Dále uvádí, zda by si pedagogové přáli …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the use of elements of the Step by Step in an ordinary kindergarten. The theoretical part introduces the reader to the philosophy of the Step by Step. The empirical part is devoted to a survey, which is intended for teachers using elements of this program. The research found out the most frequently used elements in ordinary kindergartens and the frequency of their use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Podpera, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOSTRÁ, Dorota. Využití prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské škole. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Relaxační prvky psychomotoriky pro děti předškolního věku
Adéla Gazdová -
Děti předškolního věku v pěstounské péči ze zkušeností pěstounů a učitelů mateřských škol
Lucie Valentová -
Poslechové činnosti pro děti předškolního věku
Kristýna Špačková -
Jóga pro děti předškolního věku
Kristýna Anderlová -
Psychomotorické činnosti s využitím netradiční pomůcky pro děti předškolního věku
Aneta Kvardová -
Vedení kroužku s muzikoterapeutickými aktivitami pro děti předškolního věku
Eva Kozubová -
Analýza mluvených projevů vybraných televizních pořadů pro děti předškolního věku
Michaela Šemorová