Dorota VOSTRÁ

Bakalářská práce

Využití prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské škole

Use of elements from the Step by Step program in a regular kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské škole. Teoretická část seznamuje čtenáře s filozofií programu Začít spolu. Empirická část se věnuje dotazníkovému šetření, které je určeno učitelům využívajícím prvky z tohoto programu. Výzkum zjišťoval nejčastěji zařazované prvky do běžných mateřských škol a četnost jejich využití. Dále uvádí, zda by si pedagogové přáli …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the use of elements of the Step by Step in an ordinary kindergarten. The theoretical part introduces the reader to the philosophy of the Step by Step. The empirical part is devoted to a survey, which is intended for teachers using elements of this program. The research found out the most frequently used elements in ordinary kindergartens and the frequency of their use …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Podpera, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOSTRÁ, Dorota. Využití prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské škole. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/