Bc. Natália Káčerová
Master's thesis
Nákupné správanie mužov na trhu s módou
Nákupní chování mužů na trhu s módou
Abstract:
Káčerová, N. Nákupní chování mužů na trhu s módou. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020Diplomová práce se zabývá chováním mužů na trhu s módou, konkrétněji na trhu s oblečením. V práci je zmapované chování mužů při nakupování oblečení, jsou rozebírány rozdíly mezi mužským a ženským chováním na tomto trhu, a také je identifikován typický mužský zákazník na trhu s módou. Následně …moreAbstract:
Káčerová, N. The shopping behaviour of men in the fashion market. Diploma the-sis. Brno: Mendel University, 2020The diploma thesis deals with the behaviour of men in the fashion market, more specifically in the clothing market. The work maps the behaviour of men while shopping for clothes, discusses the differences between male and female behaviour in fashion market and identifies a typical male customer …moreAbstract:
Káčerová, N. Nákupné správanie mužov na trhu s módou. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2020Diplomová práca sa zaoberá správaním mužov na trhu s módou, konkrét-nejšie na trhu s oblečením. V práci je zmapované správanie mužov pri nakupovaní oblečenia, sú rozoberané rozdiely medzi mužským a ženským správaním na tomto trhu, a tiež je identifikovaný je typický mužský zákazník na trhu …moreKeywords
e-shop móda inspirace módní marketing muži motivace nákupní chování kamenné prodejny oblečení
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
Analýza vplyvu prostredia predajne mobilného operátora na nákupné správanie zákazníkov
Pavol Ilko -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
VLIV MÓDNÍCH BLOGEREK NA NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Michaela Kuchařová -
Nákupní chování mužů na trhu s módou v ČR
Petr Gola -
Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů
Sára KULHÁNKOVÁ -
Nákupní chování spotřebitelů v oblasti módy
Natálie Šemberová -
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
Lucie Hrušková -
Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů
Thu Hang Do