Preference výběru mobilního operátora – Bc. Jan Špriňar
Bc. Jan Špriňar
Diplomová práce
Preference výběru mobilního operátora
The preference for selection of a mobile operator
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na porovnání preferencí mladých lidí mezi síťovými mobilními operátory České republiky a Spolkové republiky Německo. V obou zemích působí tři stejní síťoví mobilní operátoři, kteří disponují vlastní telekomunikační sítí. Těmito mobilními operátory jsou O2, T-Mobile a Vodafone. V teoretické části práce byly vymezeny pojmy týkající se marketingového průzkumu a chování …víceAbstract:
This master thesis compares the preferences of young people for mobile network operators in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany. In both countries, there are the same three operators that manage their own telecommunication networks. They are O2, T-Mobile and Vodafone. The theoretical part of the thesis defines terms of marketing research and customer behaviour and also describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2019
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor
Martin Brázda -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Využití mobilní platby a nové reklamní formáty
Vojtěch Špáňa -
Adapting the Needs of the Youht Segment by Mobile Operator in the Czech Republic
Simona Földesová
Název
Vložil
Vloženo
Práva