Homework in Teaching and Learning English as a Foreign Language – Magdaléna Škodová
Magdaléna Škodová
Bachelor's thesis
Homework in Teaching and Learning English as a Foreign Language
Homework in Teaching and Learning English as a Foreign Language
Abstract:
This bachelor thesis deals with homework aimed at developing communicative competence and learner autonomy in English language learning at primary and lower-secondary level. Firstly, the theoretical part focuses on homework throughout the history in comparison to its contemporary function. Then a definition of communicative competence and learner autonomy is presented. The purpose of homework and homework …viacAbstract:
Tato práce se zabývá domácími úkoly na základní škole ve vztahu k rozvoji komunikační kompetence a rozvoji autonomie žáka. Teoretická část se nejprve zaměřuje na historický kontext domácích úkolů ve srovnání s jejich současnou funkcí. Dále pak uvádí definice komunikační kompetence a autonomie žáka. Funkce a typy domácích úkolů jsou zásadním tématem teoretické části. Závěrem této části práce pojednává …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedúci: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Škodová, Magdaléna. Homework in Teaching and Learning English as a Foreign Language. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Práce na příbuzné téma
-
Využití SITCOMŮ k rozvoji komunikační kompetence žáků
Jaroslav HANZAL -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Komunikační kompetence žáka s poruchou autistického spektra
Klára ZAJÍČKOVÁ -
Alternativní typy domácích úkolů ve výuce EFL
Natalia ANTIPOVA -
Role domácích úkolů ve výuce anglického jazyka
Lucie Benešová -
Domácí úkoly a domácí příprava žáků 1. stupně ZŠ
Kristýna Zemanová -
Jakým způsobem nahlížejí na domácí úkoly na základní škole učitel, žák a rodiče žáka
Jesika Lapešová -
Domácí úkoly a domácí příprava žáků se specifickou poruchou učení
Kateřina HOLZMANNOVÁ