Marcela Koudelková

Bachelor's thesis

Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně

Social Advertising focused on anti-smoking Campaigns
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá funkčnosti protikuřáckých kampaní. Jejím hlavním cílem je zjistit, který z emocionálních apelů protikuřáckých kampaní působí na kuřáky a nekuřáky nejvíce. Sekundárním cílem práce je pak zjistit, zdali vnímají mladí kuřáci a nekuřáci pro-tikuřácké kampaně stejným, nebo odlišným způsobem. Teoretická část této práce se zabývá pojmem sociální marketing a sociální reklama. V této …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the functionality of anti-smoking campaigns. Its main ob-jective is to determine which of the emotional appeals of anti-smoking campaigns influence smokers and non-smokers the most. The secondary objective of this work is to find out whether young smokers and non-smokers perceive anti-smoking campaign the same or a different way. The theoretical part of this thesis deals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Accessible from:: 24. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Koudelková, Marcela. Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications