Adam Mlýnek

Bakalářská práce

Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně

Social Advertising Focused on Anti-smoking Campaigns
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je "Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně". V teoretické části je definován marketing, sociální marketing a sociální reklama, stejně jako další související témata. Praktická část se zabývá charakteristikou a analýzou vybraných kampaní a jejich celkovým dopadem. Tato závěrečná část bakalářské práce dále zahrnuje kvalitativní výzkum zaměřený na vnímavost a účinnost …více
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is "Social Advertising Focused on Anti-smoking Cam-paigns". In the theoretical part is defined marketing, social marketing, social advertising, as well as related topics. The practical part deals with the characterization and analyses of the campaigns, and the evaluation of the impact of the campaigns. This final part of bachelor thesis includes quali-tative research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Zveřejnit od: 26. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mlýnek, Adam. Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace