Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně – Marcela Koudelková
Marcela Koudelková
Bachelor's thesis
Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
Social Advertising focused on anti-smoking Campaigns
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá funkčnosti protikuřáckých kampaní. Jejím hlavním cílem je zjistit, který z emocionálních apelů protikuřáckých kampaní působí na kuřáky a nekuřáky nejvíce. Sekundárním cílem práce je pak zjistit, zdali vnímají mladí kuřáci a nekuřáci pro-tikuřácké kampaně stejným, nebo odlišným způsobem. Teoretická část této práce se zabývá pojmem sociální marketing a sociální reklama. V této …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the functionality of anti-smoking campaigns. Its main ob-jective is to determine which of the emotional appeals of anti-smoking campaigns influence smokers and non-smokers the most. The secondary objective of this work is to find out whether young smokers and non-smokers perceive anti-smoking campaign the same or a different way. The theoretical part of this thesis deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Accessible from:: 24. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUDELKOVÁ, Marcela. \textit{Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/k4ru41/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koudelková, Marcela. Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně
Adam Mlýnek -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
Radim Vaňous -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká -
Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů
Václav CHVOJKA -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Sociální marketingové kampaně proti kouření
Marie JENČOVÁ -
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Barbora Šafaříková -
Emoce a jejich využití u protikuřáckých kampaní
Monika Vošahlíková