Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně – Marcela Koudelková
Marcela Koudelková
Bakalářská práce
Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
Social Advertising focused on anti-smoking Campaigns
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá funkčnosti protikuřáckých kampaní. Jejím hlavním cílem je zjistit, který z emocionálních apelů protikuřáckých kampaní působí na kuřáky a nekuřáky nejvíce. Sekundárním cílem práce je pak zjistit, zdali vnímají mladí kuřáci a nekuřáci pro-tikuřácké kampaně stejným, nebo odlišným způsobem. Teoretická část této práce se zabývá pojmem sociální marketing a sociální reklama. V této …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the functionality of anti-smoking campaigns. Its main ob-jective is to determine which of the emotional appeals of anti-smoking campaigns influence smokers and non-smokers the most. The secondary objective of this work is to find out whether young smokers and non-smokers perceive anti-smoking campaign the same or a different way. The theoretical part of this thesis deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koudelková, Marcela. Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně
Adam Mlýnek -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
Radim Vaňous -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká -
Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů
Václav CHVOJKA -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Sociální marketingové kampaně proti kouření
Marie JENČOVÁ -
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Barbora Šafaříková -
Emoce a jejich využití u protikuřáckých kampaní
Monika Vošahlíková