Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize – Silvie Čiháková
Silvie Čiháková
Diplomová práce
Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize
The Advertising as the Source of Income of the Public Service Television in the Example of Česká televize
Anotace:
Diplomová práce pojednává o fungování reklamního trhu v České republice a jeho změnách v posledních letech. Digitalizace televizního vysílání přispěla k fragmentaci již tak roztříštěného mediálního trhu, zákaz reklamy zase značně zkomplikoval financování provozu České televize. Práce zkoumá právní předpoklady vysílání reklamy, dále subjekty reklamního trhu a jejich vzájemné vztahy. Poslední část práce …víceAbstract:
The thesis deals with functioning of the advertising market in the Czech Republic and its changes within the last few years. The digitization of television broadcasting system contributed to further fragmentation of the media market, the prohibition of the advertising complicated funding of Česká televize. The thesis examines the broadcasting of the commercials and its legal basics, the subjects of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96803
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Jana Gibarti
- Oponent: Markéta Laryšová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČIHÁKOVÁ, Silvie. \textit{Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/k4tyew/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice
Práce na příbuzné téma
-
Public Service Media and Corporate communication in Europe: The case of Česká televize
Sabina Vrabcová -
Česká televize - koncesionářské poplatky jako zdroj financování
Jindřich Pulda -
Koncesionářské poplatky
Gerhard Waberžinek -
Koncesionářské poplatky
Václav Maleček -
Efektivnost výběru koncesionářského poplatku v ČR
Miroslav Málek -
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Adéla Petránková -
Česká televize - koncesionářské poplatky jako zdroj financování
Jindřich Pulda -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková