Bc. Jitka Strojilová

Master's thesis

E-mail marketing jako nástroj ovlivňování spotřebitele

E-mail marketing as a tool influencing consumer´s behaviour
Abstract:
Strojilová, J., E-mail marketing jako nástroj ovlivňování spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Diplomová práce se zabývá problematikou e-mail marketingu a jeho vlivu na spotřebitelské chování. Práce zkoumá chování českých spotřebitelů, kteří odebírají newslettery od firem prodávajících oděvy a obuv. Při marketingovém výzkumu byla využita technika dotazníkového šetření …more
Abstract:
Strojilová, J., E-mail marketing as a tool influencing consumer´s behaviour. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2017.The diploma thesis deals with issues of e-mail marketing and its influence on consumer´s behaviour. The thesis explores the behaviour of Czech consumers who subscribe to a newsletter of companies selling clothing and footwear. In marketing research were used methods of questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta