Bc. Jitka Strojilová

Master's thesis

E-mail marketing jako nástroj ovlivňování spotřebitele

E-mail marketing as a tool influencing consumer´s behaviour
Anotácia:
Strojilová, J., E-mail marketing jako nástroj ovlivňování spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Diplomová práce se zabývá problematikou e-mail marketingu a jeho vlivu na spotřebitelské chování. Práce zkoumá chování českých spotřebitelů, kteří odebírají newslettery od firem prodávajících oděvy a obuv. Při marketingovém výzkumu byla využita technika dotazníkového šetření …viac
Abstract:
Strojilová, J., E-mail marketing as a tool influencing consumer´s behaviour. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2017.The diploma thesis deals with issues of e-mail marketing and its influence on consumer´s behaviour. The thesis explores the behaviour of Czech consumers who subscribe to a newsletter of companies selling clothing and footwear. In marketing research were used methods of questionnaire …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta