Dana Kučerová

Master's thesis

Marketingový význam body image

The importance of body image in marketing comunications
Abstract:
Těžištěm práce je shluková analýza. Poznatky, které postup shlukové analýzy přinese, by měly být základem pro zodpovězení klíčové otázky mé práce: "Do jaké míry je pojem Body image chápán čistě jako výraz vztahující se k fyzickému vzhledu jedince, do jaké míry je tento pojem možno vnímat vzhledem k dalším (často těžko vyslovitelným a definovatelným) okolnostem a v jaké vzdálenosti se nachází hranice …more
Abstract:
The importance of body image in marketing comunications. The comparison of ideal and real beauty measures using clustering method and MML-TGI data.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2010
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Václav Stříteský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20656

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management