Využití prvků senzorické integrace při rozvoji alternativní a augmentativní komunikace u chlapce s poruchou autistického spektra – Anna HOŠKOVÁ
Anna HOŠKOVÁ
Bakalářská práce
Využití prvků senzorické integrace při rozvoji alternativní a augmentativní komunikace u chlapce s poruchou autistického spektra
The use of methods of sensory integration in the development of alternative and augmentative communication in a boy with autism spectrum disorder
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem alternativní a augmentativní komunikace za využití prvků terapie senzorické integrace u konkrétního případu, u chlapce s poruchou autistického spektra. Hlavním cílem práce je zjistit, jakým způsobem terapie s prvky senzorické integrace ovlivňuje rozvoj alternativní a augmentativ-ní komunikace. Práce je členěna do dvou částí - na teoretickou a empirickou část. Teoretická …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the development of alternative and augmentative communication using methods of sensory integration therapy in a specific case, a boy with autism spectrum disorder. The main aim of the thesis is to find out how therapy with elements of sensory integration affects the development of alternative and augmentative communication. The thesis is divided into two parts - a theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOŠKOVÁ, Anna. \textit{Využití prvků senzorické integrace při rozvoji alternativní a augmentativní komunikace u chlapce s poruchou autistického spektra}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/k548cm/.
Jak správně citovat práci
HOŠKOVÁ, Anna. Využití prvků senzorické integrace při rozvoji alternativní a augmentativní komunikace u chlapce s poruchou autistického spektra. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - raný věk
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Komunikace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Barbora Finková
Název
Vložil
Vloženo
Práva