Bc. Tomáš Havelka
Master's thesis
Tvorba hodnotvorného řetězce v podniku
Customer value chain in the enterprise
Abstract:
V diplomové práci na téma Tvorba hodnotového řetězce je zpracována literární rešerše se zaměřením na strategický management, na jejímž základě je v praktické části uskutečněna řada dílčích analýz navazujících na kvalitativní a kvantitativní výzkum. Při aplikaci metody Balanced Scorecard je na bázi zjištění, plynoucích z výzkumů a analýz, vytvořen hodnototvorný řetězec u vybraného podniku, který patří …moreAbstract:
The diploma thesis Customer value chain in the enterprise has literary research focused on strategic and value management, on this basis a number of partial analyses are carried out in the practical part in connection with qualitative and quantitative research. With application of the Balanced Scorecard method, based on the findings of research and analysis, a value chain is created for the selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c1nm5/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2018
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová