Nákupní zvyklosti zákazníků vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Marek HRUBEŠ
Bc. Marek HRUBEŠ
Diplomová práce
Nákupní zvyklosti zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
Purchasing habits of customers of a selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nákupními zvyklostmi zákazníků vybraného podnikatelského subjektu, který působí v oblasti výroby krmných směsí pro hospodářská zvířata. Prostřednictvím anonymního dotazníkové šetření byla sesbírána od zákazníků data, která jsou následně v práci analyzována. Na základě zjištěných skutečností jsou subjektu formulována doporučení, která mají potenciál zlepšit zákaznickou zkušenost …víceAbstract:
The thesis deals with the purchasing habits of customers of a selected business entity operating in the field of production of feed mixtures. Through an anonymous questionnaire survey, data are collected from customers, which are subsequently analysed in the thesis. Based on the findings, recommendations are made to the entity that have the potential to improve the customer experience.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUBEŠ, Marek. Nákupní zvyklosti zákazníků vybraného podnikatelského subjektu. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Leona Bilková -
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Tereza Baloušková -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková -
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Lucie Königsmarková -
Návrh online marketingové kampaně pro daný podnikatelský subjekt
Barbora Zahradníčková -
Podnikatel jako zvláštní soukromoprávní subjekt (úprava dle zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Druhy, hlavní znaky, postavení v právních vztazích.
Tomáš Walter -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Tereza Hodková -
Organizační kultura v podnikatelských subjektech vybraného kraje
Petra Halmlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva