Nákupní zvyklosti zákazníků vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Marek HRUBEŠ
Bc. Marek HRUBEŠ
Master's thesis
Nákupní zvyklosti zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
Purchasing habits of customers of a selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nákupními zvyklostmi zákazníků vybraného podnikatelského subjektu, který působí v oblasti výroby krmných směsí pro hospodářská zvířata. Prostřednictvím anonymního dotazníkové šetření byla sesbírána od zákazníků data, která jsou následně v práci analyzována. Na základě zjištěných skutečností jsou subjektu formulována doporučení, která mají potenciál zlepšit zákaznickou zkušenost …moreAbstract:
The thesis deals with the purchasing habits of customers of a selected business entity operating in the field of production of feed mixtures. Through an anonymous questionnaire survey, data are collected from customers, which are subsequently analysed in the thesis. Based on the findings, recommendations are made to the entity that have the potential to improve the customer experience.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRUBEŠ, Marek. \textit{Nákupní zvyklosti zákazníků vybraného podnikatelského subjektu}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/k5g05w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRUBEŠ, Marek. Nákupní zvyklosti zákazníků vybraného podnikatelského subjektu. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Leona Bilková -
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Tereza Baloušková -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková -
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Lucie Königsmarková -
Návrh online marketingové kampaně pro daný podnikatelský subjekt
Barbora Zahradníčková -
Podnikatel jako zvláštní soukromoprávní subjekt (úprava dle zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Druhy, hlavní znaky, postavení v právních vztazích.
Tomáš Walter -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Tereza Hodková -
Organizační kultura v podnikatelských subjektech vybraného kraje
Petra Halmlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights