Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh – Ing. Lenka STAVĚLOVÁ
Ing. Lenka STAVĚLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh
The analysis of fruitfulness implementation a new product to the Czech market
Anotácia:
Obsahem této bakalářské práce je analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku firmou CE WOOD a. s. Zlín na český trh. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmu výrobek, jeho postavení na trhu, popisu životního cyklu výrobku a objasnění pojmu inovace. Součástí teoretické části je rovněž seznámení s PEST analýzou a Porterovou analýzou. V praktické nebo také v analytické části je věnována pozornost …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is analysis of fruitfulness implementation a new product to the Czech market by company CE WOOD a. s. Zlín. The theoretical part is focused to make clear the conception product, his position on the market, description of the life cycle and make clear the conception innovation. Part of the theoretical part is identification with PEST analysis and Porter analysis of five …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
5574
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAVĚLOVÁ, Lenka. Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ