Tvorba projektu seznamovacího kurzu jako jedné z forem ovlivňování sociálního klimatu školní třídy na SŠ – Magdaléna BRANDOVÁ
Magdaléna BRANDOVÁ
Master's thesis
Tvorba projektu seznamovacího kurzu jako jedné z forem ovlivňování sociálního klimatu školní třídy na SŠ
Creating a teambuilding event as a form of influencing the social climate of a secondary school class
Anotácia:
Práce je zaměřena na seznamovací kurzy, jejich využití a jejich vliv na sociální klima ve třídě. Součástí práce byla i praktická realizace seznamovacího kurzu. Praktická část práce pak pracuje s výsledky testu SORAD provedeného s tímto kolektivem. Jako příloha byl uveden použitý test a ukázka jednoho dne seznamovacího kurzu.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2011
Zverejniť od: 21. 7. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Mgr. Michal Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRANDOVÁ, Magdaléna. \textit{Tvorba projektu seznamovacího kurzu jako jedné z forem ovlivňování sociálního klimatu školní třídy na SŠ}. Online. Diplomová práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Education. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/k5i7th/.
Jak správně citovat práci
BRANDOVÁ, Magdaléna. Tvorba projektu seznamovacího kurzu jako jedné z forem ovlivňování sociálního klimatu školní třídy na SŠ. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 07. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 7. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / ČJ-Ps
Práce na příbuzné téma
-
Učitel jako aktér primární logopedické prevence v mateřské škole
Kristýna Pippalová -
Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce
Eva MARKOVÁ -
Třídní učitel jako faktor klimatu školní třídy na základních školách
Helena DOLANSKÁ -
Učitel českého jazyka jako mluvní vzor: jeho motivace k využití nespisovných jazykových prostředků při výuce mateřštiny na druhém stupni základní školy
Kateřina KLÍMOVÁ -
Autenticita, nebo odbornost? Vnímání rodilého mluvčího jako učitele anglického jazyka vybranými aktéry vzdělávací politiky
Sára Catherine Prazak -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Adaptační kurz jako nástroj změny sociálních vztahů klimatu třídy
Berenika Lipková -
Vliv učitele na vznik sociálního klimatu ve třídě
Petr Moravec