Národní mentalita jako faktor ovlivňující obchodní jednání a podnikání českých obchodníků a manažerů – Karolína Vacková
Karolína Vacková
Bakalářská práce
Národní mentalita jako faktor ovlivňující obchodní jednání a podnikání českých obchodníků a manažerů
National mentality as a factor influencing negatiation of Czech businessmen and managers
Anotace:
Analýzu vlivu národní mentality na obchodní jednání a podnikání v České republiceAbstract:
analysis of Czech national mentality and its inluence on negatiation of Czech businessmen and managers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2011
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Anna Klosová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24437
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Expatriate managers´ perception of whistleblowing in Czech environment
Lev Simonyan -
Role etikety stolování v obchodním jednání manažera
Michal Hrubý -
Změny v demografickém vývoji a dynamice zakládání rodin v ČR v období 1993–2018 a jejich dopady na národní hospodářství
Lenka Skůpová -
Hodnocení struktury akutní lůžkové péče v ČR v čase
Lenka Kováčová -
Role Programu regenerace městských památkových rezervací a zón v kontextu památkové péče v ČR
Markéta Tošovská -
Cestovní ruch v Krkonošském národním parku v kontextu změn klimatu
Tereza Nechvílová -
Změny v postavení bankovního dohledu v ČR v letech 2006 až 2007
Michaela Lebedová -
Porovnání daňových systémů v oblasti DPH v ČR a daně z obratu ve státě Maryland
Samuel Štuller