Filip Froněk

Master's thesis

How can co-creation change the FMCG marketing

Jak může spolutvorba změnit FMCG marketing
Anotácia:
Tato diplomová práce analyzuje spolutvorbu, moderní trend v marketingu, a provádí společnosti tím, jak použít spolutvorbu na zvýšení efektivity svých marketingových praktik. Spolutvorba je uvedena v rámce digitalizace, což je současný megatrend v marketingu ovlivňující tradiční marketingové metody. Po hlubší analýze současných trendů v marketingu se zaměřením na digitalizaci se práce zabývá spolutvorbou …viac
Abstract:
This thesis analyzes co-creation, a modern trend in marketing, and guides companies how to use co-creation to increase efficiency of their marketing practices. Co-creation is placed in the framework of digitalization, which is current megatrend in marketing influencing the traditional marketing methods. After deep analysis of current trends in marketing with focus on digitalization, the thesis emphases …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
  • Vedúci: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Peter Willems

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39667

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.