How can co-creation change the FMCG marketing – Filip Froněk
Filip Froněk
Master's thesis
How can co-creation change the FMCG marketing
Jak může spolutvorba změnit FMCG marketing
Anotácia:
Tato diplomová práce analyzuje spolutvorbu, moderní trend v marketingu, a provádí společnosti tím, jak použít spolutvorbu na zvýšení efektivity svých marketingových praktik. Spolutvorba je uvedena v rámce digitalizace, což je současný megatrend v marketingu ovlivňující tradiční marketingové metody. Po hlubší analýze současných trendů v marketingu se zaměřením na digitalizaci se práce zabývá spolutvorbou …viacAbstract:
This thesis analyzes co-creation, a modern trend in marketing, and guides companies how to use co-creation to increase efficiency of their marketing practices. Co-creation is placed in the framework of digitalization, which is current megatrend in marketing influencing the traditional marketing methods. After deep analysis of current trends in marketing with focus on digitalization, the thesis emphases …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39667
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Peter Willems
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39667
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.