Tereza Kejzlarová

Diplomová práce

Analýza marketingové strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. se zaměřením na CSR a návrh na její vylepšení

Analysis of the marketing strategy of Budějovický Budvar, n.p. with a focus on CSR and a proposal for its improvement
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií, jednotlivými prvky marketingového mixu a konceptem CSR podniku Budějovický Budvar, n. p. Hlavním cílem diplomové práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku, jeho aktuální pozici na trhu, současné aktivity podniku z pohledu jednotlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu a jeho vnitřní i vnější prostředí. Dalším cílem …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy, individual elements of the marketing mix and the CSR concept of the Budějovický Budvar, n. p. The main goal of the thesis is to analyze the marketing strategy of the selected company, its current position on the market, the company's current activities from the point of view of the individual tools of the marketing and communication mix, and its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94415