Analýza marketingové strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. se zaměřením na CSR a návrh na její vylepšení – Tereza Kejzlarová
Tereza Kejzlarová
Master's thesis
Analýza marketingové strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. se zaměřením na CSR a návrh na její vylepšení
Analysis of the marketing strategy of Budějovický Budvar, n.p. with a focus on CSR and a proposal for its improvement
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií, jednotlivými prvky marketingového mixu a konceptem CSR podniku Budějovický Budvar, n. p. Hlavním cílem diplomové práce je zanalyzovat marketingovou strategii vybraného podniku, jeho aktuální pozici na trhu, současné aktivity podniku z pohledu jednotlivých nástrojů marketingového a komunikačního mixu a jeho vnitřní i vnější prostředí. Dalším cílem …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy, individual elements of the marketing mix and the CSR concept of the Budějovický Budvar, n. p. The main goal of the thesis is to analyze the marketing strategy of the selected company, its current position on the market, the company's current activities from the point of view of the individual tools of the marketing and communication mix, and its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Vlasta Vlasáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KEJZLAROVÁ, Tereza. \textit{Analýza marketingové strategie podniku Budějovický Budvar, n.p. se zaměřením na CSR a návrh na její vylepšení}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/k69gj3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Implementace EDI komunikace s dodavateli v podniku Budějovický Budvar, n.p.
Adéla Krejčová -
Návrhy strategických opatření ke zvyšování tržeb pivovaru Budějovický Budvar, n. p. dosažených v maloobchodních sítích tuzemského trhu.
Václav Němec -
Ocenění podniku Budějovický Budvar, n.p.
Růžena Nedvědová -
Vliv lokalizace firmy na rozvoj regionu - případová studie Pivovarů Budvar a Dudák
Aleš Pokorný -
Postavení společnosti Budějovický Budvar na trhu
Alena Koláříková -
Postavení pivovarské společnosti "Rodinný pivovar Bernard a.s." na trhu
Veronika Kuželová -
Marketingová strategie podniku Budějovický Budvar, n.p.
Adéla Lukášková -
Pivovar Budvar v globalizovaném trhu nápojů.
Michaela Mitlehnerová