Existuje "spotřební" reklama na automobil? – Daniel Drdla
Daniel Drdla
Bachelor's thesis
Existuje "spotřební" reklama na automobil?
1. Theoretical part: Does "Consumer" Advertisement of Cars Exist? - doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D. 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematical Set of Audiovisual Works. Lenght at Least 12 Minutes or Project Part of Theoretical Bachelor Thesis - doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D.
Anotácia:
Bakalářská práce vychází z výzkumné otázky, zda je možné přistoupit k tvorbě audiovizuálních reklam na automobily obdobně jako k reklamám na spotřební zboží. V rámci teoretické části definuje kategorii "spotřebních" reklam a ukazuje metody a principy, které využívají. Za pomocí komparační analýzy budou porovnány tradiční reklamy na běžné spotřební zboží s reklamami na auta. Na základě získaných poznatků …viacAbstract:
The bachelor thesis is based on the research question of it is possible to approach the creation of audiovisual advertisements for cars similarly to advertisements for consumer goods. In the theoretical part, it defines the category of "consumer" ads and shows the methods and principles they use. With the help of comparative analysis, traditional advertisements for common consumer goods will be compared …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Drdla, Daniel. Existuje "spotřební" reklama na automobil?. Zlín, 2021. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Film Editing
Práce na příbuzné téma
-
Význam dealerství při prodeji automobilů u zákazníků Generace Y
Pavel Dostál -
Digitalizace cesty zákazníka v prodeji automobilů
Stanislav Chuprin -
1. Teoretická část: Střih studiových televizních pořadů "Medúza" 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., strih
Miroslav BLÁHA -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
Daniel Merhout -
Scénář a realizace propagačního filmu - textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
Terézia Szökeová -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River))
Jan Doležil -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
Michaela Zverková -
1. Teoretická část: Žánrové filmy české kinematografie v 21. století 2. Praktická část: loutkový animovaný film "První rybka", délka cca 15 min., střih, audiovizuální dílo, délka cca 10 min., střih
Lukáš ŠEREŠ