Ing. Květa Janečková
Bachelor's thesis
Marketing zdravotnických zařízení
Medical equipment marketing
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingu zdravotnických zařízení. Skládá se ze dvou částí. Teoreticko metodologické části a aplikační části. Teoreticko-metodologická část zahrnuje stručnou historii marketingu, marketingový mix a jeho aplikaci na zdravotnická zařízení. Dále obsahuje marketingové systémy, marketingové procesy a financování zdravotnických zařízení. Aplikační část analyzuje marketing vybraného …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with a marketing of medical facilities. It consists of two parts, Theoretical-methodological and Aplicational part. Theoretical-methodological part comprises a brief history of marketing, marketing mix and its aplication on medical facilities. Farther on it contains Marketing systems, Marketing processes an Financing of medical facilities. Application part of thesis analysis how …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/di51z/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: JUDr. Petr Majerik
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Význam vedení ošetřovatelské dokumentace ve vybraném lůžkovém zařízení – předmět revizní a kontrolní činnosti Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky
Marcela Pohludková -
Projekt vytvoření nového oddělení dlouhodobé intenzivní ošetřovatelské péče v konkrétním zdravotnickém zařízení
Tereza Špačková -
Systém řízení kvality v Oblastní nemocnici Kladno, a.s.
Jarmila MÁLKOVÁ -
Stravování v malých regionálních nemocnicích
Nikola Šnajdrová -
Marketingový výzkum vybrané společnosti
Ondřej Štědrý -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Finanční analýza společností Bonatrans Group a.s. a Viadrus a.s.
Libor Kellner