Quynh Nhu Hoang

Bachelor's thesis

Vliv sociálních médií na fashion marketing

The influence of social media on the fashion marketing
Abstract:
S rostoucí popularitou sociálních sítí se stávají klíčovým prostředkem pro marketingovou komunikaci, zejména v módním průmyslu. Tato bakalářská práce je zaměřena na jak pozitivní, tak i negativní dopad sociálních sítí na fashion marketing značky Zary. Teoretická část je zaměřena na definici marketingových nástrojů a pojmů. Dále zde popisuje influencer marketing, výhody a nevýhody, které může přinést …more
Abstract:
With the growing popularity of social media, they have become a key means of marketing communication, especially in the fashion industry. This bachelor thesis focuses on both the positive and negative impact of social media on the fashion marketing of the brand Zara. The theoretical part is dedicated to defining marketing tools and concepts. Furthermore, it describes influencer marketing, the advantages …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: František Zjevík, MSc. DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON