Vliv sociálních médií na fashion marketing – Quynh Nhu Hoang
Quynh Nhu Hoang
Bakalářská práce
Vliv sociálních médií na fashion marketing
The influence of social media on the fashion marketing
Anotace:
S rostoucí popularitou sociálních sítí se stávají klíčovým prostředkem pro marketingovou komunikaci, zejména v módním průmyslu. Tato bakalářská práce je zaměřena na jak pozitivní, tak i negativní dopad sociálních sítí na fashion marketing značky Zary. Teoretická část je zaměřena na definici marketingových nástrojů a pojmů. Dále zde popisuje influencer marketing, výhody a nevýhody, které může přinést …víceAbstract:
With the growing popularity of social media, they have become a key means of marketing communication, especially in the fashion industry. This bachelor thesis focuses on both the positive and negative impact of social media on the fashion marketing of the brand Zara. The theoretical part is dedicated to defining marketing tools and concepts. Furthermore, it describes influencer marketing, the advantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Influencer marketing vybrané společnosti
Lucie Holíková