Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci vybraného subjektu z oblasti marketingových komunikací – Klára Vomočilová
Klára Vomočilová
Bachelor's thesis
Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci vybraného subjektu z oblasti marketingových komunikací
Use of typology to build an optimal team within a selected subject in the field of marketing communication
Anotácia:
Tato bakalářská práce s tématem Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci marketingového subjektu popisuje typologický test MBTI s jeho šestnácti osobnostními typy, jeho vnímání okolím a praktickým využitím ve firmě a agentuře. Cílem je zajištění optimálního týmu v marketingové sféře. Mezi metody zjištění patří dotazník, který se soustředí na využívání typologických testů ve firmách …viacAbstract:
This bachelor´s thesis with topic of Use of typology to build an optimal team within a selected subject in the field of marketing communication describes MBTI typology. The objective is to provide an optimal team in marketing sphere. Methods include a questionaire focused on typological tests in companies and MBTI test. Respondents are representatives of marketing and creative sphere. Out of two hundred …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Nikola Pařízková, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOMOČILOVÁ, Klára. \textit{Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v~rámci vybraného subjektu z~oblasti marketingových komunikací}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/k6p4be/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi osobnostním typem studenta a preferencí výukových podpor
Jiří BOUCHAL -
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
Tomáš Bergman -
Introverts and Extroverts in the English Language Classroom
Karolína Tomšů -
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
Tomáš Bergman
Názov
Vložil
Vložené
Práva