Michaela SLADKÁ

Bachelor's thesis

Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách

Proposals to improve marketing communication in specific retail units
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování návrhů pro zefektivnění marketingové komunikace v maloobchodních jednotkách IQOS v České republice. Hlavní cíl je dosažen prostřednictvím předcházejících tří dílčích cílů: vypracování teoretického základu k marketingové komunikaci, maloobchodu a marketingového výzkumu, analýzou současné marketingové komunikace ve vybraných maloobchodních jednotkách …more
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is the processing of sugestions for a more effective marketing communication in IQOS retail units in the Czech Republik. The main target is accomplished by three previous sub-objectives: elaboration of theoretical basis for marketing communication, retail and marketing research, analysis of current marketing communication in selected retail units and marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Karolína Fajfrová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLADKÁ, Michaela. Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/