Hodnocení efektivnosti motivačních programů a spotřebitelských soutěží v marketingu – Ing. Kamila Sýkorová
Ing. Kamila Sýkorová
Diplomová práce
Hodnocení efektivnosti motivačních programů a spotřebitelských soutěží v marketingu
Effectivity evaluation of motivation programs and consumer contests in marketing
Anotace:
V této práci se zabývám využitím marketingových soutěží v marketingovém mixu a vhodnou volbou soutěžního principu, aby byl v souladu se zákonem a zároveň efektivní formou podpory prodeje. Soutěž je aplikována ve společnosti, která využívá přímý prodej a MLM. Při návrhu vhodného principu vycházím ze situační analýzy historických dat o průběhu několika typů soutěží a hodnocení KPI. Pro dodržení stanoveného …víceAbstract:
I focus on using marketing contests in marketing mix and proper effective principles of marketing contests in accordance with law. Marketing contest is applied in a company using direct selling and MLM. My proposal of the proper marketing contest principle is based on historical data analysis and KPI results. I show a ROI calculation to keep the set budget. My goal is to evaluate the influence of the …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace podpora prodeje přímý marketing přímý prodej multi-level marketing nové trendy v marketingové komunikaci interaktivní marketing marketingová soutěž soutěžní principy ROI (Return On Investment) efektivita. Marketing communication sales support direct marketing direct sales new trends in marketing communication interactive marketing marketing contest contest mechanisms efficiency.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tp8az/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda