Lucie Koutníková
Bachelor's thesis
Reklama a její vliv na spotřebitele
Advertising and Its Influence for Consumers
Abstract:
Název předkládané bakalářské práce napovídá, že se týká postavení reklamy ve společnosti a jejímu vlivu na spotřebitele.Práce začíná výkladem o historii reklamy, její funkci a cílech, přibližuje formy a metody, kterými lze ovlivnit spotřebitele a popisuje druhy reklamních medií. Základem každého právního řádu jsou ústavní normy, a proto navazuje výklad o legislativě a etických kodexech platných pro …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8603
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2016
- Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management
Theses on a related topic
-
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Vliv reklamy na spotřebitele v oblasti důchodového spoření - aplikace neuromarketingových metod
Eva Čechalová -
Vliv reklamy na spotřebitele
Michaela Juríková -
Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy
Anna Meierová -
Vliv reklamy na chování spotřebitelů
Natálie Režná -
Vliv reklamy na spotřebitele
Martina Votýpková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights